Інтерв'ю Олександра Хандогін: "Ми повинні йти в ринок" - Журнал РrintPlus

12.01.2012

Ми хочемо, щоб наші замовники звертали увагу на обладнання, яке за своїми характеристиками і можливостям відрізняється від всього іншого. Така техніка дає істотні конкурентні переваги і можливість робити те, чого немає у інших, щось ексклюзивне.

Print +: Яким чином ви прийшли до рішення показати на виставці саме таке обладнання?

Олександр Хандогін: Зараз ринок перебуває в неоднозначному стані: з одного боку, є певне потепління і активізація продажів, з іншого - невпевненість в динаміці його розвитку. Економісти прогнозують настання другої хвилі кризи в Європі, і відповідно підприємці неохоче вкладають інвестиції в український ринок. Ми стояли перед вибором, чи потрібно в цьому році брати участь в T-Rex, і що показувати. В результаті, спільно з Xerox, прийшли до висновку, що доцільно представити виключно новий з технологічної точки зору продукт. Споживачам добре знайомі можливості представлених раніше машин, і як професійні користувачі вони можуть розповісти про них навіть більше, ніж ми. Тому, вибір припав на інноваційне для українського ринку рішення. На машину Xerox Color 1000 я звернув увагу ще півтора роки тому, коли побачив її в дослідницькому центрі Xerox в США. Тоді вона тільки перебувала в розробці, і вже зараз, представивши разом з «ІдеяПрінт» (першим покупцем) це рішення на T-REX 2011, можу з упевненістю сказати, що Xerox Color 1000 дійсно не має унікальні характеристики.

Print +: Чому з усіх ви вирішили обговорювати участь саме з Xerox, адже у вас мультибрендова програма поставок?

А. Х .: З нашої точки зору, саме у компанії Xerox, нашого стратегічного партнера, з'явився ексклюзивний продукт, який демонструє ринку абсолютно нові можливості цифрового друку. Саме тому на T-REX 2011 року ми з Xerox.

Print +: Наскільки ви в цілому задоволені результатом співпраці з Xerox?

А. Х .: Співробітництво з Xerox стало в цьому році більш плідним. Одна з причин - прихід нового глави представництва, погляди якого на ведення партнерського бізнесу багато в чому збігаються з моїми. Ми провели істотну роботу по просуванню продуктів і послуг Xerox на ринку України. Відповідно, зросла активність наших замовників і їх клієнтів, що сприятливо відбилося на результатах нашої діяльності.

Print +: У яких спільних заходах з Xerox ви взяли участь?

А. Х .: Мені здається, саме чудове подія відбувається зараз. Я говорю не просто про виставку, а про той продукт, який ми показуємо. Тут представлено багато продуктів, але Xerox Color 1000 - родзинка цього заходу. Також спільно з Xerox ми на постійній основі проводимо семінари, пов'язані з просуванням того чи іншого продукту. Багато спільних зусиль в цьому році ми доклали, освоюючи регіональний ринок. І велика частина здійснених продажів була пов'язана з рішенням комплексних завдань, а не поставок одиничного обладнання.

Print +: А як ви взагалі ринок України по регіонах оцінюєте? Тому що традиційно ринки Києва, Донецька, Дніпропетровська, Одеси були більш розвинені. А Захід України - гірше. Яка ситуація зараз саме з ринком цифрового друку? Які регіони більш перспективні, які менш?


А. Х .: Якщо говорити про ринок цифрового друку, то дотримуються ті ж тенденції. Розвиваються ті ринки, де є засоби і інвестиції. Західний і південний регіони менш розвинені промислово, тому не так перспективні в порівнянні з індустріальними та діловими центрами, якими на сьогоднішній день є Київ, Донецька і Дніпропетровська регіони, Одеса. З цієї причини фокус нашої уваги зосереджений саме на цих регіонах.

Print +: Який клас обладнання затребуваний на промислових підприємствах: мало і среднепроізводітельние апарати, або у машин класу iGen теж є перспективи?

А. Х .: Все залежить від розміру підприємств. Бувають такі компанії, до складу яких входять свої друкарні, причому які обслуговують не тільки внутрішні потреби. Їм цілком доцільно купувати промислове обладнання, в т.ч. класу iGen. Якщо ж підприємству необхідно підтримувати виключно внутрішній документообіг, їм достатньо машин нижчого класу. Зі своїми замовниками ми завжди працюємо по партнерськи - пропонуємо ту техніку, яку вони будуть використовувати в повній мірі і в повному функціоналі.

Print +: Є думка, що харківський ринок відчуває сильний вплив з боку сірих поставок з Росії, то ж стосується і Одеси (тиск з боку Туреччини). Наскільки ви це відчуваєте?

А. Х .: Такі проблеми є. Але ми працюємо в високотехнологічному сегменті, де поставка сірої техніки менш затребувана, тому що це вимагає високої кваліфікації в обслуговуванні, а «сірі» постачальники до цього, як правило, не готові. Більшою мірою наші труднощі пов'язані з ринком б.у. техніки, яка купується в Європі. Ціновий діапазон тут, звичайно, нижче, та й техніка може давати непоганий результат за якістю та продуктивністю. Єдина проблема - це відсутність післяпродажного обслуговування, з чим найчастіше стикається покупець б.у. апаратів вже в перші місяці своєї роботи. Адже не секрет, що існують видимі і невидимі дефекти, визначити які може тільки кваліфікований специалист.

Інші публікації

Форум професіоналів ринку широкоформатного друку - журнал Print Plus

17 вересня 2013 року компанія «ЛДС» спільно з представництвом Hewlett-Packard в Україні провели перший «Форум професіоналів ринку широкоформатного друку 2013».

"Як гарантовано виправдати свої інвестиції за все за 2 роки?" - Журнал "ЦИФРА"

Широкий жест - 17 травня компанія "ЛДС" спільно з представництвом Hewlett-Packard провели семінар "Широкоформатні рішення НР", присвячений новим моделям обладнання для фотографічного сегмента.

"Розкрито всі принципи роботи компанії« ЛДС »зі своїми клієнтами на семінарі" Широкоформатні рішення Hewlett-Packard "- журнал" PrintPlus "

17 травня відбувся семінар LDS & laquo; Широкоформатні рішення Hewlett-Packard & raquo;. Учасників заходу привітав директор компанії LDS Олександр Хандогін. Він зазначив, що заснована в 1991 році компанія LDS починала свою діяльність виключно з поставок Xerox, а сьогодні успішно продає і надає сервісну підтримку. обладнання Xerox, Hewlett Packard, Canon, Epson і інших світових виробників.

"Хто формує політику продажів на ринку обладнання?" Коментар Олени Ковальської, заступника директора компанії «ЛДС» для журналу "Цифра".

У нинішній час набагато легше говорити про результати, ніж про прогнози. Для нашого підприємства рік почався успішно!

"Шукайте якісне сервісне обслуговування? Ми знаємо, як захистити Вашу техніку" Стаття Вавилова Олександра Миколайовича, директора сервісного центру «ЛДС-Сервіс»!

Однією із стратегічних цілей діяльності "ЛДС" є розширення портфеля послуг компанії та поліпшення якості обслуговування клієнтів. Тому, особливу увагу ми приділяємо розвитку сервісного напрямку.

Інтерв'ю Олександра Хандогін: «Для наших замовників ми, перш за все, партнери!» - Журнал РrintPlus

LDS - помітний гравець на ринку цифрового друку України. Компанія є прем'єр-партнером Xerox, золотим-партнером Hewlett Packard, а також успішно продає обладнання Canon і Epson.

Xerox і «ЛДС» продемонстрували рішення для кольорового друку без граніц- Журнал РrintPlus

Київ, 7 квітня. "Xerox, спільно зі своїм прем'єр-партнером, компанією" ЛДС "провели семінар" Кольоровий друк: кращі рішення c Xerox "

Широкоформатний РІШЕННЯ для інженерно-конструкторського документообігу - Журнал РrintPlus

У низці численних івентів, які українське представництво Xerox організовує разом з партнерами в Києві і регіонах, досить помітним став семінар "Широкоформатні рішення для інженерно-конструкторського документообігу"

"Вперше в Україні компанією" ЛДС "інстальована машина Buhrs BB 700 Pocket" - Журнал РrintPlus

Вперше в Україні інстальована Конвертовальная машина Buhrs BB 700 Pocket. Про можливості пристрою, причини вибору саме цієї машини і очікуваннях власників друкарні, куди техніка була інстальована.

Відкриття "ЦЕНТРОДРУК" - Журнал PrintPlus

11 грудня відбулося відкриття одного з перших в Україні комерційного принт-центру "ЦЕНТРОДРУК", орієнтованого на виконання транзакционной друку з подальшим конвертування.