Типи сервісних контрактів

Будь-який споживач копіювально-розмножувальної техніки, звернувшись в «ЛДС-Сервіс», зможе вибрати для себе прийнятний йому спосіб отримання якісного сервісу.

Але ми б рекомендували Вам будувати свої відносини з сервісним центром на підставі Сервісного Контракту (Договору). Саме Контракт є гарантом оперативного виконання всіх сервісних зобов'язань. Плюс клієнти, які обслуговуються за договором, автоматично переходять в розряд VIP-замовників, на заявки яких фахівці нашого сервісного центру реагують в першу чергу. Уклавши Контракт на сервісне обслуговування Ви можете досить точно планувати і прогнозувати свої витрати, що дає додаткові фактори для більш стабільної роботи Вашої компанії.

Так само контракт з авторизованим сервісним центром необхідний і власникам новопридбаного обладнання, яке знаходиться на гарантії виробника. Незважаючи на те, що гарантія передбачає безкоштовний ремонт апарату - це стосується тільки усунення недоліків, які виникли з вини виробника. Але, грунтуючись на досвіді фахівців нашого Сервісного центру, ці гарантійні випадки малоймовірні, враховуючи високу якість продукції, яку реалізує Компанія ЛДС. Зате практично кожен день ми стикаємося з ремонтом обладнання, яке вийшло з ладу в результаті порушення правил користування, що регламентуються виробником, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин і невиконання періодичних профілактичних робіт.

«ЛДС-СЕРВІС» пропонує організаціям наступні варіанти сервісного обслуговування на умовах договорів:

1. Разові роботи на умовах Договору.

Таку форму послуг повині обслуговувати техніки замовника за фактом виникнення необхідності. Тобто, якщо у Вас виникає потреба в будь - яких роботах (профілактичних або ремонтних), Ви викликаєте нашого фахівця і він в найкоротші терміни робить профілактику або усуває несправність. Ви оплачуєте фактично виконані роботи та використані при цьому матеріали і запчастини. Оплата здійснюється на підставі наступного комплекту документів: Договору на разові роботи, акту здачі-приймання робіт і рахунки.

Переваги:

Договір, як юридичний документ, є гарантом виконання всіх сервісних робіт в повному обсязі і в строки, прописані в даному контракті.

Недоліки:

Відсутність можливості стратегічного планування. Висока можливість непередбачених витрат.

2. Технічне обслуговування на умовах Договору ТО.

При такому вигляді Договору техніка обслуговується регулярно, що забезпечує надійність її роботи і зводить до мінімуму можливість її поломки.

Така форма послуг має на увазі фіксовану щомісячну (щоквартальну) абонентську плату. У вартість Договору ТО входить планове обслуговування і профілактика кожної одиниці техніки за затвердженим графіком, своєчасна діагностика і, в разі необхідності, оперативний виїзд сервіс-інженера по заявці для усунення несправностей (матеріали і запчастини оплачуються окремо, за фактом їх поставки і заміни).

Нижче наведено перелік планово-профілактичних робіт щодо забезпечення надійного функціонування супроводжуваної техніки, які виконуються при сервісному обслуговуванні:

Тестування (діагностика)
Очищення вузлів від пилу і тонеру, що просипався
Чищення, змащення, регулювання транспортного тракту паперу
Чищення, змащення шестерень
Чищення, змащення скануючого вузла
Чищення, змащення вузла закріплення
Визначення ресурсу вузлів
Видалення статичного пилу з електронних плат
Відновлення роликів
Проведення спеціальних тестів, що визначають якість виконаних робіт

Переваги:

Вартість робіт за договором набагато нижче сумарної вартості разових викликів наших фахівців (свого роду - покупка послуг "оптом").
Ви отримуєте значні знижки на комплектуючі та витратні матеріали, використовувані для ремонтних робіт, а також на закупівлю у нас нової техніки.
Ви можете чітко спланувати Ваші витрати на обслуговування, ремонт, модернізацію і закупівлю техніки, оскільки договір укладається довгостроково.
Ваша техніка отримує свого "домашнього доктора", який регулярно оглядає її, знає "історію хвороби", проводить профілактичні роботи, прогнозує хід подій і дає рекомендації по раціональному використанню та своєчасної модернізації програмно-апаратних засобів до їх морального старіння, що значно знижує витрати на обслуговування.
Ви мінімізуєте простій техніки в разі виходу її з ладу, що не відволікаєтеся від своєї основної роботи, не витрачаєте час на пошуки того, хто б її відремонтувати. Ви просто дзвоните і наш інженер вирішує Ваші проблеми.

Недоліки:

Висока ймовірність непередбачених витрат на придбання запчастин

3. Обслуговування на умовах Договору FSMA (повний сервісний контракт (праця інженера + запчастини + витратні матеріали))

Такий вид договору передбачає оплату за виготовлену копію. Замовник оплачує кожен вироблений на своєму обладнанні відбиток за певною ціною, в яку включається витратні матеріали, ресурсні елементи, запчастини та їх доставка до замовника, виїзди інженерів на профілактичні та ремонтні роботи.

Дана послуга є найбільш прогресивною на сьогодні формою сервісного обслуговування. Основною відмінністю її від простого технічного обслуговування (ТО) є те, що замовник оплачує сервісне обслуговування від обсягу виконаного друку, при цьому вартість робіт з техобслуговування, як і вартість витратних матеріалів і запчастин, входить в ціну копії. Тобто обслуговування відбувається на умовах «все включено».

Переваги:

1. Передбачуваність витрат.

При укладанні Сервісного договору, завжди відома собівартість відбитка, що дозволяє Замовнику точно прогнозувати як свої доходи, так і свої витрати, що дає додаткові фактори для більш стабільної роботи компанії замовника.

2. Скорочення адміністративних витрат.

При наявності Сервісного контракту замовник не витрачає додаткових ресурсів, пов'язаних із забезпеченням працездатності техніки.

3. Зведення можливості і часу простою обладнання до мінімуму.

Під кожну одиницю обладнання, яка знаходиться на обслуговуванні на умовах Договору FSMA, нашої логістичної службою формується індивідуальний склад запчастин, ресурсних деталей і витратних матеріалів. Сервісний інженер чітко прогнозує всі потреби техніки і своєчасно здійснює доставку і заміну всього необхідного. В результаті - можливість простою техніки зводитися до мінімуму.

Звертайтеся до нас і ми підберемо для вас оптимальний варіант сервісного обслуговування, а також запропонуємо на вибір види розрахунків і способи оплати вартості послуг сервісного центру.

Сподіваємося, що Ви зробите правильний вибір і передасте турботи про обслуговування Вашої офісної техніки на нас!

 

Новини та акції

Нова серія Canon imageRUNNER 1600

Високоефективне багатофункціональний пристрій A4 з надшвидкої можливістю сканування і розширеної возможеностью мобільного підключення.

LDS безперервно підтверджує і отримує нові партнерські статуси!

Document Technology Partner Platinum - даний статус є одним з найвищих, і присвоюється тільки при наявності ряду фахівців, які успішно пройшли необхідні курси Xerox, і відмінно здали сертифіковані іспити. Наявність даного статусу підтверджує високий професіоналізм команди LDS, а також злагоджені партнерські відносини з компанією XEROX, можливість брати участь у складних проектах і надавати кваліфіковану, якісну підтримку!

Epson збільшує стандартну гарантію на інженерні принтери

Відразу для трьох моделей інженерних принтерів Epson серії SureColor SC-T термін офіційної гарантії збільшений до двох років.

Компанія "ЛДС" підтвердила статус З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ CANON

Компанія "ЛДС" підтвердила статус З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ CANON по наступним категоріям продуктів: _________________________ Широкоформатні Принтери Копіри Сканери Мулті Функціональні Пристрої Проектори та Сканери

Аутсорсинг офісної друку - Більше ніж просто друк!

Компанія LDS допоможе вам впровадити рішення MPS для більш точного прогнозування витрат, збільшення часу безперебійної роботи і підвищення безпеки друку вашого офісу.

Технологія HP PageWide

Уявіть собі, що в майбутньому ви заново винайшли і удосконалили спосіб друку. Більш швидкий, продуктивний і ефективний, але менш енергоємний і менш витратний. Абсолютна підвищення продуктивності.

Великі речі в маленькій упаковці. Xerox Duplex

Нові досягнення в області технологій і програмного забезпечення вносять більший внесок в більш дрібні і прості у використанні пропозиції.

Запрошуємо відвідати стенд Xerox в рамках виставки CEE 2019

Компанія LDS запрошує вас відвідати стенд компанії Xerox в рамках щорічної спеціалізованої виставки CEE 2019, організованою компанією ERC. Захід буде проходити 5 - 7 квітня, за адресою: м Київ, вул. Межигірська, 82.

Лінійка офісних кольорових та монохромних МФУ Xerox формату А3.

Лінійка офісних кольорових та монохромних МФУ Xerox формату А3.

Дорогі жінки! Вітаємо вас з 8 березня!

Дорогі жінки! Компанія LDS вітає вас зі святом весни, краси і любові - з 8-м Березня! Нехай ваша душа до країв наповниться світлом, теплом і радістю від щирих побажань, ніжних квітів, приємних сюрпризів! І нехай посмішка ніколи не сходить з ваших уст! З щирими побажаннями, колектив компанії LDS.