БФП Xerox WorkCentre 6655 створений на базі технології Xerox ConnectKey - технології, що спрощує виконання стандартних завдань і автоматизує робочі процеси, що сприяє підвищенню їх ефективності.
Дистанційна та безпечна робота з панеллю керування БФП з будь-якого офісного ПК, як якщо б ви стояли перед пристроєм. Дистанційна панель управління дозволяє ІТ-персоналу віддалено дивитися і управляти призначеним для користувача інтерфейсом і робить його більш легким і зручним для навчання користувачів.
Покращена адресна книга:
- Можливість налаштування «Обраних» контактів;
- Імпорт даних контактів з адресних книг інших пристроїв, в тому числі не Xerox;
- Додавання даних електронної пошти, номера факса, маршрутів сканування до контакту.
Управління витратами, налаштування прав доступу дозволяє встановити обмеження на рівні користувачів і робочих груп до друку за такими параметрами: додаток друку; час друку; використання кольорового друку (для повноколірних пристроїв на платформі Xerox ConnectKey); легко налаштовується під потреби організацій.
Стандартний облік Xerox:
- Відстежує кількість копій, відбитків, факсів, відсканованих сторінок;
- Дозволяє встановити обмеження користувачам за кількістю копій, відбитків, факсів, відсканованих сторінок, які вони можуть зробити.
Видатна продуктивність. Висока швидкість друку і копіювання забезпечується новітніми технологіями і передовим дизайном, які реалізовані в пристроях Xerox WorkCentre 6655.
Реальна багатозадачність. Ви можете відправляти факс, в той час як копіюється інша робота або сканувати документ під час друку завдання. Це означає, що не потрібно втрачати час на очікування, поки виконується попередня робота, для того щоб виконати таке завдання.
Зручність використання. Призначена для користувача панель управління WorkCentre 6655 дозволяє швидко робити будь-які налаштування завдань. Зрозуміле, русифіковане і однакове меню допомагають користувачам (навіть без спеціальної підготовки) оперативно виконувати завдання і використовувати комплексні налаштування для створення готових робіт.